01.11

Heeellllllooooooo !
Hoppas att ni mår bra, för det gör jag. Kankse lite ångest över att jag ska upp kl 8.00 imorgon. Men annars helt okej. Och angående inlägget under så är jag inte seriös. Så är man hora bara för att man går till ungdomsmottagnigen ? Nej knappast, man kan gå dit på grund av olika anledningar. Aja tillbaka till saken, har tagit en lååååång dusch. Så jag känner mig superduper fräsch ! Har suttit framför datorn i stort sett hela kvällen. Följde med Jennifer ut en stund och köpte godis, så väntade jag till hennes tunnelbana kom. Sen så kollade jag på en film. Lite små tråkig sådära efetrsom jag sett den förut. Och nu så sittar jag hära och tråkar.
Puuuuuuuussss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0