00.16

Dessie gick för några timmar sen, har inte haft någonting att göra. TRÅÅKIIGT ! Så jag tog mig ett långt och skänt bad. Sen så ringde Veronica mig och frågade mig när jag skulle komma till skolan, men jag kommer ju på måndag ! Wiie jag saknar skolan. Visst låter det sjuukt ? Men jag gör faktikst det ! Kanske ska dygna, jag sov ju i 16 timmar idag. Galet mycket. Haha. Men jag har ju en klipptid till Frissan imorogn. Kl 10.00 på morgonen. Hur ska jag klara det :O. Så jag ska vara vaken hela natten, sen ska jag hämta en blondering på pappas mataffär. För det kommer kosta runt 2500 och fräga det blondt annars. Så jag ska göra det, sen när jag är klar så ska jag göra en hårförlänginging. Visa bilder imrogn.

*Kyss*




Och en bild på mig i blondt, tagen i början av sommaren.

Kommentarer
Postat av: humor@

åh jag älskar den bilden, så jälva söt!

2008-11-08 @ 04:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0