00.15

Hejsan, har precis tagit en dusch. Och jag förösker få ut mitt jävla löshår, men det går inte. Och desto mera jag sliter i det desto mer hår tappar jag. Och jag behöver mera hår, för jag skulle egentligen boka en tid tills frissan imorogn. Men jag orkade inte idag. Okej frissan ligger mitt imot mig. Men jag får lyfta på röven och göra det imorgon. Mitt hår ska ju bli blondt, jag trivs faktikst mycket bättre i det. ( och det behöver ni inte kommentera ) För att jag kommer endå att färga det. Och imrogon ska jag nog gå ut. Och handla lite. Bloggar mera sen, för nu ska jag ta min tabelett.

Mums eller hur ?


Kommentarer
Postat av: M

blondt är finast! :) vad är det där för piller? hårtabletter? :P

2008-11-04 @ 17:57:34
URL: http://wurtz.blogg.se/
Postat av: Anonym

halsfluss ?:P

2008-11-05 @ 14:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0