Videoblogg

Haha det fuckade sig lite slutet, hehe.. Puss på er !


Kommentarer
Postat av: m

du har typ tagit bort alla videoinlägg :S om man klickar på dom så står det typ att den har tagit borts av användaren ? gör så att dom kommer tillbaka det är sjukt roligt att sitta och kolla på dina videoinlägg ist för att sitta och läsa som är värsta TRÅÅÅÅK :)<33

puss älskar dig

2008-12-28 @ 16:15:34
Postat av: Anonym

vad har ni för photoshop?

2008-12-28 @ 17:07:34
Postat av: anja

vart är den fina dräkten i från?:)

2008-12-28 @ 17:38:54
Postat av: Anonym

hejhej, du sa att du hade köpt till läppglans från vivaladiva för 40:- :) kan inte hitta ett läppglans för 40kr, ingenstans! Kan du inte ta kort så får man se hur den ser ut, vill så jeffla mycket ha den !

2008-12-28 @ 17:39:46
Postat av: Anonym

HORA KOMMER SLÅ SÖNDER DIG DIN FJORTIS BRE

2008-12-28 @ 18:50:06
Postat av: Anonym

uppdatera !

2008-12-28 @ 19:53:43
Postat av: Anonym

mycket man ser

2008-12-28 @ 20:17:51
Postat av: a

hur ändrar man texten i ett annan stil som den du har ? (a) jätte bra blogg föresten

2008-12-28 @ 21:08:14
Postat av: Anonym

jaaa exakt vart är den rosa dräkten i från !

2008-12-28 @ 21:10:43
Postat av: Anonym

jaghatardejdittäckel



LÄS BARBIEBELLAW.BLOGG.SE :) VÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTIS BLOGG ! ÄGER DIN PSYCHO HEAD.

2008-12-28 @ 22:04:54
Postat av: Anonym

LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !

2008-12-28 @ 22:06:09
Postat av: Anonym

LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !

2008-12-28 @ 22:06:29
Postat av: Anonym

LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !

2008-12-28 @ 22:08:18
Postat av: Anonym

ja exakt vart är den fina dressen ifrån?

2008-12-28 @ 22:10:54
Postat av: Anonym

FJORTIS = BARBIEBELLAW.blogg.se

2008-12-28 @ 22:25:22
Postat av: Anonym

barbiebellaw = fjortis blogg !

2008-12-28 @ 22:25:55
Postat av: Therese

jag älskar din blogg! så sjukt roligt och kolla på videobloggarna du gör, hihi du verkar så grymt skön tjej! ha det bra! Puss

2008-12-28 @ 23:46:01
Postat av: Anonym

asså palla ditt jävla äckel sluta spamma ,tror du att någon bryr sig om din jävla blogg ? nä skulle inte tro det och dom som bryr sig har nog uppfattat att din blogg heter något med barbie ,det skulle räckt med ett inlägg för att folk skulle förstå så lägg ner ärligt ! stör mig på såna som dig din spammare ,ps paulina du är ubersöt i blondt :)

2008-12-28 @ 23:46:18
Postat av: Anonym

uppdatera mera med bilder å videoinlägg ! :D

2008-12-29 @ 00:36:45
Postat av: Olle R<3

mitt lilla pubisfjun, varför du inte svara för. gissa varför jag skriva tre gånger för jag du raka tre gånger. En gång på framstjärt en gång på bakstjärt och en gång på min pubis hål min pung. Svara godisflicka

2008-12-29 @ 04:16:10
Postat av: Olle R<3

mitt lilla pubisfjun, varför du inte svara för. gissa varför jag skriva tre gånger för jag du raka tre gånger. En gång på framstjärt en gång på bakstjärt och en gång på min pubis hål min pung. Svara godisflicka

2008-12-29 @ 04:16:25
Postat av: Olle R<3

mitt lilla pubisfjun, varför du inte svara för. gissa varför jag skriva tre gånger för jag du raka tre gånger. En gång på framstjärt en gång på bakstjärt och en gång på min pubis hål min pung. Svara godisflicka

2008-12-29 @ 04:18:20
Postat av: Olle R<3

jAG OLLE R HAR BÖRJAT BLOGGA!!!

(PÅ PAULINAS BLOGG)

MINA UPPDATERINGAR FINNS VID ALLA HENNES INLÄGG VID KOMMENTARERNA, LÄS GÄRNA OCH KOMMENTERA! MITT LIV ÄR LIVS FARLIGT OCH SPÄNNANDE;) LOTS OF LOVE TO MY CANDI SHOP GIRL, GIVE ME A KISS AND I WILL LOVE YOU UNTIIILL THE AND, AND I WILL ALWAYS BE YOURS AND MANIL OCHIMARYLOVMI GIVE ME A KISS GIVE ME ALL OF YOUR LOVE WHEN THE MORNING COMES, I TRY TO BELIVE BUT I JUST CANT SE WHN IM THERE THERE BY YOUR SIDE. wHEN YOU SAY NOTHING AT ALL

2008-12-29 @ 14:40:54
Postat av: Olle R<3

jAG OLLE R HAR BÖRJAT BLOGGA!!!

(PÅ PAULINAS BLOGG)

MINA UPPDATERINGAR FINNS VID ALLA HENNES INLÄGG VID KOMMENTARERNA, LÄS GÄRNA OCH KOMMENTERA! MITT LIV ÄR LIVS FARLIGT OCH SPÄNNANDE;) LOTS OF LOVE TO MY CANDI SHOP GIRL, GIVE ME A KISS AND I WILL LOVE YOU UNTIIILL THE AND, AND I WILL ALWAYS BE YOURS AND MANIL OCHIMARYLOVMI GIVE ME A KISS GIVE ME ALL OF YOUR LOVE WHEN THE MORNING COMES, I TRY TO BELIVE BUT I JUST CANT SE WHN IM THERE THERE BY YOUR SIDE. wHEN YOU SAY NOTHING AT ALL

2008-12-29 @ 14:41:18
Postat av: Olle R<3

jAG OLLE R HAR BÖRJAT BLOGGA!!!

(PÅ PAULINAS BLOGG)

MINA UPPDATERINGAR FINNS VID ALLA HENNES INLÄGG VID KOMMENTARERNA, LÄS GÄRNA OCH KOMMENTERA! MITT LIV ÄR LIVS FARLIGT OCH SPÄNNANDE;) LOTS OF LOVE TO MY CANDI SHOP GIRL, GIVE ME A KISS AND I WILL LOVE YOU UNTIIILL THE AND, AND I WILL ALWAYS BE YOURS AND MANIL OCHIMARYLOVMI GIVE ME A KISS GIVE ME ALL OF YOUR LOVE WHEN THE MORNING COMES, I TRY TO BELIVE BUT I JUST CANT SE WHN IM THERE THERE BY YOUR SIDE. wHEN YOU SAY NOTHING AT ALL

2008-12-29 @ 14:42:03
Postat av: Olle R<3

jAG OLLE R HAR BÖRJAT BLOGGA!!!

(PÅ PAULINAS BLOGG)

MINA UPPDATERINGAR FINNS VID ALLA HENNES INLÄGG VID KOMMENTARERNA, LÄS GÄRNA OCH KOMMENTERA! MITT LIV ÄR LIVS FARLIGT OCH SPÄNNANDE;) LOTS OF LOVE TO MY CANDI SHOP GIRL, GIVE ME A KISS AND I WILL LOVE YOU UNTIIILL THE AND, AND I WILL ALWAYS BE YOURS AND MANIL OCHIMARYLOVMI GIVE ME A KISS GIVE ME ALL OF YOUR LOVE WHEN THE MORNING COMES, I TRY TO BELIVE BUT I JUST CANT SE WHN IM THERE THERE BY YOUR SIDE. wHEN YOU SAY NOTHING AT ALL

2008-12-29 @ 14:42:45
Postat av: majja

2008-12-29 @ 17:05:45
Postat av: majja

var har du köpt din dräkt?

2008-12-29 @ 17:06:18
Postat av: M

Postat av:

HORA KOMMER SLÅ SÖNDER DIG DIN FJORTIS BRE



2008-12-28 @ 18:50:06



vilken tönt!!!!! orka vara så omogen.



+ alla andra som skriver elaka o onödiga omogna saker.. palla göra så haha.



PAULINA ÄR BÄST! <3

2008-12-29 @ 17:58:47
Postat av: Anonym

paulina äger ALLT och ALLA. helt seriöst. våga inte kaxa mot henne, tro mig. alla kommer hoppa på er och du din blatte jävel, HOTA INTE HENNE FATTARU !?

2008-12-29 @ 19:19:27
Postat av: sara

anonym: är du seriös eller?vilka jävla problem du måste ha.Paulina äger INTE allt och alla.fjortishora

2008-12-29 @ 22:54:12
Postat av: -

Fyfan, jag tycker så JÄVLA mkt synd om er, hur fan orkar ni sitta här och lägga ner er tid med äckliga kommentarer? Ni som gör de, har verkligen inget liv! Vore de roligt ifall jag satt och kommentera ert liv varje jävla fucking dag eller? Låt henne vara som hon är, ni attackerar henne när hon är fjortis och när hon inte är fjortis? Vafan vill ni henne? Låt henne va, jävla omogna människor. Börja ta hand om erat liv ist för hennes, hon klarar sig själv, UTAN ERA JÄVLA KOMMENTARER!

2009-01-03 @ 15:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0