tomten(mamma & pappa) jag önskar mig

 
Nagelförlängning ca 1000(så hära såg mina naglar ut förut)

Rosa locktång från Babyliss(som dessutom stödjer rosa bandet) Me like !

Jag är i stort behov av en jacka ! Så varför inte en sån hära ?
Canada goose.

Mamma och pappa vet ju inte ritkigt vad jag gillar för kläder. Så jag önskar mig presentkort på allt. Alltid bra att ha, visst ?


Och så cashcaschsach, peeengar !


Och jag har nästan allt, och det är jag i stooooort behov av, Och efetrsom jag vet att mamma och resten av min familj läser min blogg. Så är det ett extra +.Tack på fööörhand min familj !



Kommentarer
Postat av: Anonym

hhahaha typ exat samma som jag fast inte jackan och tången.......

2008-12-19 @ 14:00:14
Postat av: Mamma

Klart du ska få de lilla gumman! :)

2008-12-20 @ 13:55:27
Postat av: Mamma

Eller din pappa får betala jackan, naglarna och pengarna... Tänkte att du kanske skulle kunna få en bok också, så att du förbättrar dina kunskaper i Svenska.

2008-12-20 @ 13:58:24
Postat av: Anonym

hahahaha nån annan som skrivit?

2008-12-22 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0