sbn

Godmorogn eller godmrognochgodddmorgon, jag vaknade runt kl 13.00. Och igår var vi ju på sbn. Och innan vi gick dit så var vi hemma hos min snälla granna som heter fredrica. Sen så åkte vi till sbn och stog i kön i typ en timme. Och jag mådde jätte illa pga av flera anledningar. Och sen blev det bättre, jag och dessie dansade och hade kul. Men dessie tappade sin mobil, Så typiskt henne, men det var någon som hittade den. Sjukt snällt, så vi ska åka och hämta den sen. Sen så kom min mamma dit, och jag fick låna smink av henne och så. Blev lite förvånad, men jag skäms inte över mina föräldrar. Ibland kankse, när dom ska fråga ut vissa saker om mig osv. Men annars så skämmer dom ut sig själv, inte mig. Det är så man ska tänka. Aja, sen så åkte vi hem till mig runt kl 1- halv2. Och vi fick vänta i typ 22 minuter på tunnelbanan. Galet jobbigt. Sen så åkte vi hem till mig, och var hemma runt kl 2. Frida micke och cristina och självklart lilla dessie sov oxå hemma hos mig. Mysigt. Men nu ska vi fixa oss och åka till tacobar. Och by the way, är det någon som vet när bilderna från sbn kommer ut ? För jag och Frida stog och pousede på varje bild.. Haha, puuusss och kram

En bild på cristina när hon precis vaknade för någon timme sen haha

Kommentarer
Postat av: mimmi

kan du inte göra vidio inlägg oftare(a) PUSS

2008-12-20 @ 14:47:18
Postat av: Anonym

kolla på fekka.se där är bilderna redan uppe :D

2008-12-20 @ 14:59:25
Postat av: Bella

Kan du inte göra fler videoinlägg? Det är roligt att titta på! :)

2008-12-20 @ 16:04:19
URL: http://bellaholic.blogg.se/
Postat av: sara

hur kommer ni in på sbn när åldersgränsen är 16 + att man måste visa lägg? har ni falsk lägg eller känner ni dörrvakterna och får komma in endå, hur funkar det egentligen? puss

2008-12-20 @ 19:37:55
Postat av: Sandra Carlén

Dom kollar inte åldern på någon typ.

2008-12-20 @ 19:57:47
Postat av: Anonym

kan du lägga upp bilderna från fekka på dig , cristina , frida och dessie ? för jag är inte medlem där och man måste tydligen vara det för att se bilderna . och sen är det alltid kul med massa bilder i bloggen . right ? =)

2008-12-20 @ 20:07:30
Postat av: Cristina

ingen kollade på åldern eller brydde sig det minsta. :)Det var bara att gå in, och dom kollade igenom väskorna och fikorna också

2008-12-21 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0