Och så var man blond igen

Frägade håret, sen när jag sitter med mina säxigaste kläder och kort hår. Så kommer David olsson och Cristina hem till mig, på min frägning nummer 3. Blekte håret 3 gånger idag, det är lite gult. Men det funkar, fast jag ska fräga igen imorogn. Hihi, jag passa mycket bättre i blondt. Sen efter det att vi fixade oss, så åkte vi till tyresö. Och sen åkte vil hem til Alexander britz, och dom krökade lite. Men jag och dessie drack inget, och det är jag faktikst lite stolt över, Hihi.. Tog en taxi hem och kom hem runt kl halv 3. Vi drack en cola och åt lite.. Så snackade dessie lite i telfon, och nu är bitz och hon tillsammans. Gulligt värre hörru!
Och här är en lite dåligare bild, men ungefär så blev mitt hår

Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt finare

2008-12-27 @ 10:40:23
Postat av: Anonym

du passar bättre i brunt! men blont var också fint:)

2008-12-27 @ 11:31:35
Postat av: lisa

du passar mycket bättre i brunt :)

men det var ju fint i blondt, jag tycker du och dessie är ganska lika när båda har blondt ^^

2008-12-27 @ 12:31:44
Postat av: Anonym

ig i svenska med ?

"Och här är en lite dåligare bild, men ungefär så blev mitt hår" det heter SÄMRE ,inte dåligare..

2008-12-27 @ 16:24:31
Postat av: Anonym

BRUNT

2008-12-27 @ 16:26:07
Postat av: Anonym

nej du passar bättre i brunt! :O

2008-12-27 @ 17:23:07
Postat av: Anonym

du passar SÅÅÅÅÅÅÅ mkt bättre i svart/mörkmörkbrunt! ser fan ut som en jävla fjortisjävel nu

2008-12-27 @ 20:50:56
Postat av: Anonym

DU SER FAN UT SOM EN 3 ÅRING NU JU! FÄRGA TILLBAKA TILL LJUSBRUNT. Du ser verkligen ut som en omogen liten 96:a som är wannabe alla andra fjortisar. USCH, jag undrar verkligen varför du färgade SÅDÄR blondt igen.Det är ju fan nästan vitt! Och dessutom kan du ju absolut inte ha sådär mycket smink om du ska vara sådär blond. Du ser ut som en kopia av dessie och dessie är blä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-28 @ 01:34:33
Postat av: fia

"...ser fan ut som en jävla fjortisjävel nu"

Ser ut? Trode detta var en fjortisblogg? Är i varje fall vad jag ser, en spacklad fjortis rakt igenom, oavsett hårfärg med för långa exstencions.

2008-12-28 @ 01:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0