nu

Hejsan, tänkte sitta och skriva ett hyfsat långt inlägg nu. Så ni har något att läsa när nu vaknar. OCh det handlar delvis om fördomar. Jag förstår inte ritkigt hut folk tänker, som när dom kommenterar "hora" "fitta" och en massa liknade saker. Och hora är man inte för att man har sex, utan det är ett yrke. Och jag är 15 år och har inget heltidarbete, där ser man. Och "fitta" är ett könsord, inget skälsord. Förstår mig inte på folk, om ni kommenterar te.x att kissie läspar. Hon slutar inte göra det gör att ni kommenterara det. Hon kankse inte kan utala konsunaterna med korrekta ord. Men det är inte hennes fel, jag kan många gånger önska att jag såg ut som någon annan person. Men hur mycket jag en önskar så kommer jag aldrig att kunna se ut som någon annan. Och bara för att ni kankse tycker att det är fult med rosa på läpparna. Så ändrar det inte min syn på det ? Eller hur, eftersom det nu är så många som hatar mig där ute. Så varför då följa efter mig i mina fotsteg och glo på allt jag gör, eller varför ens kolla in min blogg om jag nu är så patetisk ? Att ni alltid ska kritisera allt jag gör, allt jag säger och ännu värre hur jag ser ut. Folk pratar alldeles för mycket, visst det kan vara svårt. Men en massa vänner som går bakom ryggen på en. Killar som sviker . Och jobbigt med föräldrarna, jo tack jag vet det. Jag är tonåring och jag har tusentals med hormoner, precis som alla har. Men alla ni som kommenterar, vad hjälper eran åsikt om ni skriver att jag är ful ? Hjälper det mig på något sätt, eller måste ni verkligen skriva så för att sen kunna kolla er i spegen och sen tycka att ni ser bättre ut ? Där har ni fel, man måstr lära sig att tycka om sig själv. Och efter som så väldrigt många är så ytliga. Så kan man börja med att trivas i sin kropp, och sen jobba sig upp steg för steg. Jag har aldrig behövt bevisa att jag inte bryr mig

Kommentarer
Postat av: Mary-Ann

Yeah you go girl! ;)

2008-12-31 @ 14:23:53
Postat av: men guud!!

asso du säger att du inte bryr dig men upenbarligen gör du det efftersom du skriver det i bloggen och ta inte åt dig bara!

2008-12-31 @ 14:37:11
Postat av: moooooooouuuni

herregud vad folk håller på.. bra inlägg, bra skrivet!

2008-12-31 @ 14:56:29
URL: http://mouni.blogg.se/
Postat av: moooooooouuuni

herregud vad folk håller på.. bra inlägg, bra skrivet!

2008-12-31 @ 14:56:45
URL: http://mouni.blogg.se/
Postat av: dessie

du vet hur man ska köra sitt eget race bästavän. keep going! men kissie läspar ju nte , dt är dt som är grejen ;p

2008-12-31 @ 15:05:25
URL: http://desireenilsson.blogg.se/
Postat av: Sigge Rundberg

You go girl!

2008-12-31 @ 15:10:52
Postat av: ems

bra skrivet gumman :)

2008-12-31 @ 15:22:31
Postat av: Clara

Bra inlägg..allt stämmer, lixom vafan....dt e yu bara att trivas med sej stjälv,för man kan inte bli någon annan,och helt ärligt,du e inte ful elr så på något sätt,folk känner inte dej men skriver sånt ändå,helt sjukt...faktist! visst ja känner inte dej heller,men asso om man vet att någon har dt jobbigt e dt yu alltid bättre att höra snälla saker en dumma! puss<3

2008-12-31 @ 15:25:15
URL: http://sweetappleh.blogg.se/
Postat av: Anonym

BRA SKRIVET ;)

2008-12-31 @ 15:37:47
Postat av: jenny

bra inlägg!

jag älskar din blogg. :D <3

2008-12-31 @ 15:39:24
Postat av: Anonym

skit bra skrivet !

2008-12-31 @ 15:52:43
URL: http://jjennufers.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt din rosa mjukisdress ifrån och vad kostar den? :). vill verkligen ha en sån skiiit snygg!! du e också snygg

2008-12-31 @ 16:19:10
Postat av: fanny

verkligen fint skrivet,

förstår dig ;)

hell yeah !

2008-12-31 @ 16:25:32
Postat av: Olle

Jag äääääääääääääääääääääälskar diiiiiiiiiiiiiig godis flicka.

Jätte fint och poetiskt skrivet, du borde skriva en barnbok. (du vet mumindalen, pelle svanslös etc)

2008-12-31 @ 16:49:55
Postat av: sofia

HAHAHAHAHHAHAHAAHAAHAHAAHAHAHAHHAH

kissie läspar inte?!?!? hon ser precis ut som er fast mkt äldre + bröst förstoring och läppförstoring och jo hon läspar som FAN

2008-12-31 @ 17:03:11
Postat av: Olle



En sång till dig:

Om jag vill varaaaaaaaa diiiiiiiiiin, så kan du vaaaaaaaraaa miiiiiin. Jag vill alltid va hos dig, mitt lilla pubisfjun tjohej.

Ge miiig din haaaaaand, så ska vi vaaandra genom natten, jag vill va i din faaaaaaaaaaaamn så ska jag pussa dig på hatten.

Jag vill varaaaaaa diiiiiiiiiiiiiin, så du får varaaaaaaaaaaa miiiiiiiiiin. Hoppas vi får leva lyckligt, jag beter mig inte hyckligt. För jag är kär i deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, mitt pubis fjuuuuuuun thoheeeeeeeeeeeeeeeej.

2008-12-31 @ 17:40:39
Postat av: olle

En sång till dig:

Om jag vill varaaaaaaaa diiiiiiiiiin, så kan du vaaaaaaaraaa miiiiiin. Jag vill alltid va hos dig, mitt lilla pubisfjun tjohej.

Ge miiig din haaaaaand, så ska vi vaaandra genom natten, jag vill va i din faaaaaaaaaaaamn så ska jag pussa dig på hatten.

Jag vill varaaaaaa diiiiiiiiiiiiiin, så du får varaaaaaaaaaaa miiiiiiiiiin. Hoppas vi får leva lyckligt, jag beter mig inte hyckligt. För jag är kär i deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, mitt pubis fjuuuuuuun thoheeeeeeeeeeeeeeeej.

2008-12-31 @ 17:41:25
Postat av: e

Jätte bra inlägg :) folk ska fan inte få trampa ner på dig bara för att du har ett speciellt utseende och föresten så ser du hyfsat bra ut. puuss

2008-12-31 @ 21:44:10
Postat av: Anonym

tycker det e sjukt hur mycket fördomar folk har..

det e grymt starkt av dig att inte ta åt dig,det finns dock många som gör det,så fortsätt kämpa och köra ditt egna race!jag är på din sida :)<3

2009-01-01 @ 12:34:38
Postat av: M

jag tycker att det är så bra att du tar upp det folk skriver och säger om dig, som t.ex. det här och den där "disslåten". asså jag menar dom flesta skulle bara radera dom här kommentarerna och låtsas om att dom inte fanns. eller ignorera den där låten. men det gör inte du, och det är skit coolt :) !

2009-01-01 @ 17:49:35
Postat av: Profffs

Bra text!,

hoppas att dom fattar..

2009-01-02 @ 00:15:54
URL: http://beskrivlig.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag är också 15 och har minsann inga miljoner hormoner...

2009-01-02 @ 21:07:44
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hahaha ojojoj... Allt handlar idag om äns yttre? haha ja utifrån en fjortis perspektiv så ja, och du platsar ganska så bra in i den bilden..

Jag tänker leka doktor Phill en liten stund.

Folk skriver dumma saker för att du är en sån otrolig fjortis, det kan man kortfatta med att du bara följer andras fotsteg och är osäker i dig själv. Sluta vara någon du inte är helt enkelt och var dig själv. Hitta din egen väg.. Våga ta steget. Annars kommer dessa kommentarer aldrig att sluta forsa in. Om du nu är 15 år? Då börjar det bli dags att mogna till lite och dra dig ur din "fjortis-period".. Ta åt dig vad jag sagt om du vill att folk ska sluta kommentera.

2009-01-03 @ 00:44:12
Postat av: Ylva

Skit i att kommentera det som skrivs om dig . Och skriv absolut inga inlägg om det. Då visar du ju bara hur mycket du bryr dig. Forstätt att skirva det du gör istället och låt folk kommentera hur dom vill.

2009-01-07 @ 14:16:21
Postat av: GBG!

Herregud, kunde inte ens skratta när jag läste detta, tyckte bara synd om dig.

För det första lär dig att stava om du vill ha en bra blogg. För det andra, Du ÄR en fjortis.

Så jävla rolig video på dig o en till tjej som någon lagt ut på en blogg på nattstad! Om ni är seriösa tycker jag fan synd om era föräldrar, Dom lär skämmas

2009-01-08 @ 19:58:08
Postat av: Irre

väldigt smart skrivet :o)

tänk om alla teenagers tänkte så ;o)



men e du säker på att du inte snackar skit själv om många?

det gör man ofta i den åldern.



fina bilder du har för övrigt!

2009-01-13 @ 03:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0