lunchrast


Hejhej allihopa, nu sitter jag hära med en latte i handen mums ! Vaknade lite sisådära halft irrterad p.g.a av mina sömnsvårigheter.  Det sägs ju att var tredje svensk har det, och jag måste nog vara en av dom. Ska jag känna mig hedrad ? Nej men det finns faktikst ett plus med att ha s vårt att sova och kunna vara uppe hur länge som helst. Är att jag kan vara vaken i stort sett en hel helg. Sen så tuppar jag av på söndagen. Haha, och fredag  och lördag betyder fest hela natten för min del. Oh yeah ! :P Aja jag åt flingor till frukost, kankse inte så mycket att stå på nder en hel dag.Men det funkar för mig som är så himla liten i kroppen. Sen så satte jag på mig den enkla basoutfiten som funkar till allt (se bild) väldigt enkelt. En helt normal vardagsklädd för min del ! Sen så åkte jag till södersjukhuset och gjorde min ljusbehndling. Min psoriasis börja försvinna nu . Väldigt skönt faktikst (och ni som undrar vad psoriasis är så är det en hudsjukdom, som aldrig försvinner helt men belknar i perioder)  . Sen så åkte jag till mitt jobb, inte speicellt kul. Samma saker varje dag, först mössen sen råttorna sen hamstarna, och fåglarna och sist ormmaten. Men "ormmaten" är så himla söta, dom har fått en massa små söta bebisar. Så jävla gulliga. Sen så fick jag göra allt det  jobbiga jobbet medans hon gick runt och smsade *suck* , men det är så det är mnär man är praoelev. Haha :)
Men nu ska jag gå och äta upp min macka från sandys. Puss

Var bara tvungen att lägga in den häta bilden jag tog idag på alla söta små musungar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0