Julmys

Firade jul med mammas syster lilla isak morfar och moncia mamma jonas och erik.. Var faktikst lite kul att träffa min efterlängtade moster som jag inte träffat på säkert 2 år, eller okej. Ett år. Tänk vad mycket man kan förändras ? Hihi.. Skulle egentligen fira med papap, men han kom hit och lämnade min present. Nämligen en sminkkursk, tack för den. Som om jag inte kunde sminka mig menmen. Bra att lära sig lita, hihi.. Funderar på att nana kudden nu, somnade runt kl 6 och vaknad kl 3.. Kändes lit eonödrigt, men idag har jag i stortsätt inte lämnat huset. OCh inte igår heller för den delen. Men imrogn så funderar jag på att bli blond, kankse blir lite gul. Men då får det bli så, för blond ska jag bli anaway ! Funderar också på att pierca tungan, jag och dessie ska ju göra det tillsammans. Ont ! Men kul, har alltid vetla haft det. God natt och puss på er alla, hoppas att ni fick fina juklpappar- För det fick verkligen jag .

Och här är en bild på min moster. hihi :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken fin blogg! Hoppas du fick en underbar jul med en massa fina klappar :)



Ha en forsatt trevligt kväll!

2008-12-25 @ 00:21:17
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Anonym

öh hur gammal är din moster ? hon ser ut som en fjortis..

2008-12-25 @ 14:53:27
Postat av: Anonym

skriv vad du fick i julklapp! :)

2008-12-25 @ 18:15:48
Postat av: Anonym

skarriga ögonbryn

2008-12-27 @ 03:28:08
Postat av: Anonym

haha nu förstår man vad du har fått din fjortis gener ifrån

2008-12-27 @ 22:40:38
Postat av: Anonym

shit , e hon hora?

2009-01-08 @ 14:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0