ja jag har alltid vart anorlunda när det gäller mat

Helle babes, efter jobbet så gick jag  hem. Och hemma träffade jag Vanessa alma och Dessie som hade gått hem till mig medans jag jobbade. Dom satt framför datorn och tog bilder. Verkade kul, mendans jag stog där nerre och rensade marsvinsskit. Och idag så var det csi maimai och csi new york. LOVELOVEOVE ! Och så var Det " a shot of love whit Tilia teqila". Och saouth park. Älskar lördgar och söndagar. * Sen till slut så gick vanessa och alma, och jag och dessie kollade på tve och hade myspys. Sen så till slut så gick hon. Och då var det bara jag teven och ketchpen , haha låter lite skumt. Men jag har föröälskat mig i ketchupen - igen. Så jväla gott, speicelt "felixs" starka ketchp. Har ätit nästan en hel falska (en liten). Låter äckligt, men jag och miley crus verkar ha något gemensamt. Haha ! Så nu sitter jag hära med pepparsalami små tomater med salt på och min älskade ketchup. Haha visst är jag lite skum ? Oh juste imrogn så ska jag åka och köpa ett par sjukt gulliga skor, på bianco kostar ca 500 visar bild irmogn. Passar perfa till fest. Men nu måste jag faktiskt sova och ta mig en dush. Puss alla söta läsare.

sjukt söt bild :) haha


Miley crus, * hannah montana"

Media gjorde väldigt stor grej av det hära ? Whats the deal ?

Kommentarer
Postat av: clar--a@

ja fattar inte vf dom gjorde de...ja gillar henne,ja venne vf,men ja gör bara de:)

2008-12-02 @ 18:33:32
Postat av: Anonym

va bruna du och dessie är !

2008-12-03 @ 00:50:29
Postat av: Anonym

Det är alma om du inte ser det ?

2008-12-03 @ 13:11:41
Postat av: Anonym

kan du lägga in en bild på dom där skorna du skulle köpa?(a)

2008-12-03 @ 16:55:16
Postat av: Anonym

haha dom är "bruna" för att dom har kladdat på sig foundation eller solpuder :P

2008-12-06 @ 16:33:12
Postat av: johanna

haha, hon heter Miley Cyrus, take it from a fan ;) fortsätt blogga, din blogg är en riktig höjdare när man ligger hemma och är sjuk ;)

2009-01-20 @ 12:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0