Hemma från middagen.

Hello, idag har jag mest suttit inne och ugglat. Men efetrsom min kära pappa fyller år imorgn, så har han ju bokat julbord på grand hotel. Helt okej och mysigt att vara med familjen. Men jag är inte så mycket för buffémat. Det får mig mest att må illa faktiskt, påminner lite om vinterkräkksjukan för dåliga minnan från längre bak i tiden. Och som ni vet så har ju pappa bokat en kryssning som avgår kl 18.00 imorogn. kulkul, men ännu roligare - efeter som Dessie kankse ska följa med. Det kommer att bli superduper kul ! massor med pussar & kramar !

grandhotel

och så hära såg man ut då..inte för att man ser så mycket. Men min camra suger !


Kommentarer
Postat av: m

kan du inte berätta lite om din familj? har du några syskon? man vet bara att du har en pappa. men mamma då? kul o veta. :)



take care!!!

2008-12-07 @ 21:24:03
Postat av: Anonym

PAULINA!!!!!!!!!!! tell us about your family please <3333333

2008-12-08 @ 17:54:44
Postat av: Fanny

K som i kamera.

2008-12-17 @ 10:35:16
URL: http://plasthalvfinnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0