Hejhej :)

Vaknade nyss, oh shit kl är fem över fyra. Lite sent faktikst, och förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår men när jag kom hem till min kära mamma, så fick jag inte använda datorn för att kl var runt 12. Så jag låg och snackade i telfon med alla möjliga. Eller tjaa, snarare 3 st. Cristina som ringde och grät runt kl att hon hade tandvärk, hihi så gullig. Och bröjade med att britz busringde, och sen så pratade jag med min bardoms kompis ebba. Så jag somnade lite sent, och "sally" (som egentligen heter någonting annat) sprang runt igår istan med en macka och en pucko i handen och skrek "mellis mellis mellis" haha så gulligt. Sen så drog steffi iväg till sandsborg helt själv. Ojojo, så jag och hennes kompis hanna åkte till min pappas mataffär och åt choklad. Sen så kom sally nickolette moa och steffi. Sen så drog jag hem. Hih. Funderar på att åka och köpa julklappar , och sen ska jag träffa Steffi eller Dessie. Hih, *smile* Men nu ska jag ta en ritkigt skön dusch ! Puss på
er

+ och ni som skriver att jag var i onyktert tillstånd på min videblogg, jag var så nykter man kunde vara !

Maria min lskling kommer hem idag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hjorde hon i sandsborg. och varför är det ''ojojoj'' ? :o

2008-12-23 @ 19:31:19
Postat av: Anonym

gjorde*

2008-12-23 @ 19:31:40
Postat av: steff

vad hände med att bara videoblogga?

2008-12-24 @ 03:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0