Hehe

Min och Dessies video har lagts upp på http://kenzakinza.blogspot.com/ .. Och det tcker jag inte om, så fort jag frärgade håret och solade solarium en gång, så är jag inte fjortis ? Irreterande, och ni som undar varför jag har mössa på mig på bilderna så är det för att mitt hår är lite gult, och mitt löshår är lite ljusare. Men ska fräga en gång till idag, och sen låta mitt hår vila ! Så skiter jag i hur det blir, för jag vill inte ha så slitet. Tappade lite i topparna igår när jag frägade, men inte mycket. Så jag kommer nog inte bli flitskallig heller. Men jag måste hålla koll på mitt håt lite !

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det den hårfärgen du använder för att få så ljust som du har?

2008-12-29 @ 17:39:41
Postat av: Anonym

jag har läst båda era bloggar hur länge som helst allstå kinzakenza och din och han brukar alltid lägga ut olika bilder/videos på andra bloggare speciellt ''fjortisbloggar ''

2008-12-29 @ 18:14:38
Postat av: Anonym

den där färgningsmedelsaken är den bästa man kan ha. den absolut ljusaste, ni som undrar vad den heter så heter den scwarpoft eller hur det stavas, ultra blond L1+

2008-12-29 @ 18:20:07
Postat av: Classe

Jag la inte ut videon för att vara elak,jag tyckte den var rolig å titta på bara.

2008-12-29 @ 18:26:50
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: Anonym

tssssssssssss

2008-12-29 @ 18:29:36
Postat av: Anonym

en gång fjortis, alltid fjortis :/

2008-12-29 @ 18:30:48
Postat av: Anonym

det är inte fjortis att färga eller ha blondt hår.. men som ni beter er och ser ut är fjortis.

jag menar push, mkt smink, barbie barbie barbie ah vad mer ska jag säga..

2008-12-29 @ 18:48:15
Postat av: filippa

mohahahahhah videobloggan var skrattretande.. väldigt underhållande tjejer.. HAHAHHAHAHAH

2008-12-29 @ 21:11:37
Postat av: Anonym

mohahahahhah videobloggan var skrattretande.. väldigt underhållande tjejer.. HAHAHHAHAHAH

2008-12-29 @ 21:12:27
Postat av: Paris

Använd silverschampoo =) då blir håret mindre gult. Jag gillar det från Matrix! =)

2008-12-29 @ 21:51:38
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



LÄS BARBIEBELLAW.blogg.se VÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA FJORTISBLOGG SOM ÄGER DIN !



handlar om en tväräkta fjortis ! ojj förlååååt menar fjååårtiiiwsz ! juusste d e ju ute å skriva med w ! aja wattevvveehhh

2008-12-29 @ 22:01:46
Postat av: m

Anonym:det är inte fjortis att färga eller ha blondt hår.. men som ni beter er och ser ut är fjortis.

jag menar push, mkt smink, barbie barbie barbie ah vad mer ska jag säga..



jag håller faktiskt med om det. du har ganska hes röst t ex och den är jätte fin tkr jag men dessie har ljus och pipig fjortis röst. och jag menar..

Dessie; Vi åt komackor

Paulina; Korv ?

Dessie; Nee.. Shiinka fniss

och ni har platinablont hår och rosa ''lång tröjor'' eller vad man nu ska säga.. och ni ser faktiskt jävligt fake ut. inte för att vara elak gumman jag säger bara sanningen :)

2008-12-30 @ 17:18:47
Postat av: Anonym

köp silvershampoo, det hjälper :) tvätta tre gånger i rad eller nåt så försviner det gula :)

2008-12-30 @ 23:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0