Godmorogn

Hejsan alla bloggläsare, nu sitter jag hära med Vanessa. För Cristina gick nyss. Dom sov hos mig, och skoja inte vad cristina snarkade. *suck* Men till slut osmnade man iallafall, som tur var. Vaknade av att jag fick ett sms av lotchoo, där det stog taa sacki skulle åka in på fosterhem. Varför händer det alla ? Första Balle och nu Sackarias ? ;( Jag kommer att saknar hnm lika mycket som jag saknar balle. Fast det bästa är att maria kommer hem pm två dagar. Och det är ju julafton snart. Jippie ! :D Och en julafton med att balle är hemma. Kan det bli bättre ? Oh juste, min plastmamma förösker konkurera med mig. Och minsat lilla felsteg, te.x om jag råkar ta ner en jack, och hon tar upp den. Så går hon och säger till min pappa att jag kastade denpå golvet för att hon skulle ta upp den. Så omoget, och så flyttar hon till en utvav pappas lägenheter. För att i förrigår, så stog jack ivägen så jag kunde inte gå förbi i köket. Och hons stog vid kylen. Så jag skulle typ "klättra" över. Så räkade jag bara snudda vid kylsåpet så att hon fick det på sig ?  Och då skrek hon "FAAAAAN VÄÄNNTTTAA" . Och då sa jag "förölåt" Hon ma. MMMMMMMM. Så hon flyttade, och jag fick skit. Är faktiskt trött på det. Ska åka och julhandla lite nu, bloggar mera senare, Pusss !

Ännu en fin bild på cristina mitt på morognene

Kommentarer
Postat av: Annonym,

Du har glömt justjoanna..?

2008-12-23 @ 09:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0