Godmorogn

Hejhej, fölråt för att jag inte uppdaaterade igår. Men jag orkade inte. Och dessie har ju fixat min blogg lite. Lite julig faktiks *ler* Tack Dessiepessie. Fast det är jag som bestämt, för jag är ju helt handikappade när det gäller sånt. Men jag hittar fortfarande inte min usbkabel, synd. Så jag kan tyvärr inte lägga in någota bilder. Igår åkte jag och dessie till tyresö c.Ritkigt pinsamt för vi känner ju inga dära. Men vi träffade iallafall Vinne i centrum och följde med till nybodagården. Jag vet inte varför, men dessie ringde till Evelina och bad henne komma dit. Men hon kom inte, okej inte för att jag känner henne men hon verkar riktigt snäll.. Sen drog vi till krusbärsgården en stund och dära träffade vi polacken som följde med oss hem. Riktigt schysst, han är lite rolig. Just därför för att han inte har någon humor. Alltid så seriös.Haha, jag somnade i hyfsad tid igår. Typ runt kl 2. För att mamma tog min dator och min mobil. Aja. *grötpussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0