Hihi

Hittade den hära på http://kortis.devote.se/ en bra blogg faktiskt. Go girl

hur många gånger shoppar du per månda? -  jag köper nog nästan någontign varje dag, fast jag brukar inte storshoppa, fast jo det händer. Men minst 3 gånger i veckan
röker du? -  och där var mitt nyårlöfte
vad har du för bh storlek ?  -  Oj vilken fråga, jag har väl nog 75B eller något i den stilen (ja jag vet att jag har mså bröst, påpeka inte det)
har du pojkvän ? - Näääää, vill ha.Men tyvärr är alla skitar

vad har du för betyg ? - Okej, den groteska sanning. Jag har inte fått ett enda betyg i hela mitt liv, inte ens i åttan. Men ska satsa stenhrt sista terminen i nian.
hur många poäng ? -...
vem är din bästavän ? - Desireé , den personen som jag litar mest på och berättar allt för :)

vem älsakr dig ? - jag vet faktikst inte, jag tippar på mamma och pappa är dom enda personena som verkligen menar det ?

är du fjortis ? - Nämen herrgud, nejnejnej och åter nej. Jag har vart det, men nu är jag femton. så min "fjrt"is tid är över hahahaha

hur lång är du ? - jag är 1.61cm lång  :$

brukar du festa ? -Oh ja, varje helg
hur många husdjur har du ? - Jag har en hund 2 katter tre marsiv. Men för bara ett par månader sen hade jag två kaniner, men dom tog min granne. En mus och en hamster, min hamster blev ca 3 år. Och min mus blev ca 1 :( RIP lakris & puzzy

är dina föräldrar gifta ? - mina föräldrar är skilda, och dem har aldrig varit gifta.

hur många syskon har du ? - en lillasyrra en lillebrorsa och en plaststorebrosha

var bor du ? - söder och tyresö
vilken skola går du i ? - högalidsskolan som ligger i hornstull

har du haft ett riktigt förhållande ? -  Japp, ett faktikst det höll i ca 3 månnader. Mohhaha
är du oskuld ? - Nej

jhur många har du haft sex med? - Det är någonting som bara mina närmaste vänner vet om, och ni på bloggen kommer aldrig att få veta antalet. Tyvärr

har du några piercingar förutom i öronen ? - japp i näsan. HAr haft i överläppen två gånger och underläppen och 4 gånger i näsan. Och i naven ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till med det där med sista terminen i nian , det funkar inte så!

satsa nästa termin så lääär du lyckas ! men vettefan...

2008-12-25 @ 21:36:55
Postat av: Anonym

vadå har du ig i allt? :S

2008-12-25 @ 23:07:53
Postat av: Anonym

gud va coolt att du har massa piercingar och tatueringar! och du dricker och röker när du är 15 år! ( busunge!) ;)

jag avgudar dig, får jag bli som dig? kan vi bli bästisar!??



haha saajjjk, va äcklig du är! väx upp föfan

2008-12-26 @ 00:54:36
Postat av: Anonym

äckel, väx upp föfan!

2008-12-26 @ 00:56:25
Postat av: Anonym

äckel, väx upp föfan!

2008-12-26 @ 00:57:02
Postat av: karolina

haha va gullig du är (:

2008-12-26 @ 03:57:46
URL: http://kortis.devote.se
Postat av: lisa

ska hon växa upp .. vafan låt henne va som hon är :S

hon har säkert mkt bättre liv än dig !

2008-12-26 @ 16:07:16
URL: http://jhl.blogg.se/
Postat av: Elika

måste bara fråga vart piercar du dej? du får för dina föräldarar elläh?

PÖSSS

2009-01-14 @ 18:39:18
Postat av: nathalie

men moget med sånna kommentarer, ni är bara avundsjuka :S . Vart i tyresö :O?

2009-02-02 @ 22:22:28
URL: http://nberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0