..

Jag har normalt svårt att falla för någon, och när jag väl gör det. Så är det alltid lätt att resa sig upp. Men inte den hära gången, jag ligger ner. Jag verkan sitter eller står. Utan jag ligger ner, det är svårt och jobbigt att försöka inse. Även om allt inte är slut en, så hoppas jag av hela mitt hjärta att det funkar. För jag trodde verkligen att det hära skulle betyda något. Något speciellt, du tog mig med storm. Redan från första dagen jag träffade dig. Du tror att du kan visa hur du känner genom att ha mitt namn på playahead, men det krävs så mycket mera. Så nu är allt upp till dig, för jag tänker inte sitta som en idot och vänta, antagligen så reser jag mig upp. Och det gör jag nog lättare en vad du tror,men jag vill ligga ner och vänta på dig.. Jag vill inte bli utnyttjad, jag kanske inbilar mig. Men jag är ingen idiot, jag förstår nog mer en vad du anar.

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Mittenbilden i din banner, är den bara för att väcka intresse hos det motsatta könet, eller vad bär den på för mening? :)



Menar inte alls att vara oförskämd eller så, men jag blev bara allmänt nyfiken :)

2008-12-28 @ 07:22:46
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Emma

Du blir utnyttjad:)Om några år blir du white trash också!

2008-12-29 @ 19:19:20
Postat av: anonym

Thainiklas.. inte sant?

2009-01-11 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0