irriterande

Asså det finns inte ord för hur arg jag är. Jag var på en fest för några veckor sedan, och så var det några östermalmbrudar som inte fick komma in. Och den enda personen dom visste namnet på var mig. Så kolla jag fick en anmälning hem. Så nu får jag inte gå ut, fast det har hänt mera saker. Typ en massa bullshit, kan visa senare. SÅ JÄVLA Irreterande ! Har  köpt två "slingor" till mitt hår, blonda såklart. Om jag gör det en  gång i veckan i en månsd så lär det bli lite blondare iallafall. Haha :)
Lägger in en bild senare, men först ska jag städa mitt rum. Och möblera om, och det är inte ofta jag städar, så när jag väl gör då så göt jag det nogrant. Haha, och sås ka jag ju få min tv, en 42tums tror jag. Rätt så fin :) Men vi hörs,
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så du vet så borde du definitivt inte färga en gång varje vecka. Otrooooligt skadligt för håret. Ta 3 veckor emellan istället.

2008-12-10 @ 21:45:00
Postat av: Anonym

tycker du ska va brunette du passar bättre i det + ser äldre ut :D

2008-12-10 @ 23:44:23
Postat av: anna

blont! Ta blekning det gör bääst

2008-12-11 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0