egen hemsida i julklapp ?

Nu är det så att min plastpappa jonas, jobbar med datorer och gör egna hemsidor till folk. Eller något liknade har aldrig riktigt förstått mig på det dära. Och jag har sagt att jag önskar mig i jujklapp att jag vill ha en egen adress till min kära blogg, fast då ska den ju inte diktet heta http://SweetAndSaour.blogg.se dirket, och det är ju felstavat också. Not hot ! Så jag tänkte satsa på stora grejer hära, haha eller kankse inte ? Nämeligen Paow.se. Det är lätt att komma ihåg och så kallas jag för det också, okej man utalr inte dubbelwet men endå. Hihi. *håller tummarna* puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare haru varje dag? SNÄLLA SVARA=)

2008-12-24 @ 04:01:13
Postat av: e

paow.se det blir skit bra, kör på det!

2008-12-24 @ 11:09:24
Postat av: Anonym

asså satsar du nu på att bli en stor bloggerska? typ tjäna pengar på det och allt? nästa kenza?

2008-12-24 @ 13:02:09
Postat av: Mikaela

Hoppas du lyckas med bloggandet, önskar dig en god jul :)<3

kan inte du lägga ut en bild på din mamma, för att se vem du liknar mest för du är väldigt vacker! :) Julpuss

2008-12-24 @ 13:06:12
Postat av: Anonym

hah kan du inte lägga upp ''desireé diaré'' videon?

2008-12-24 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0