Det visste ni inte om mig,

Hela mitt namn är Paulina Maria Denise Danielsson
Jag är född den 19931014på södersjukhuste
Jag sitter ner och duschar
och jag pratar i telefonen
Jag drack alchol  för första gången den 8 februari i år
Jag har aldrig vart kär på riktigt
Jag lärde känna dessie om att vi bråkade om min kompis kille
Jag har bara vart tilsammans med 5 st i hela mitt liv
Jag har vart emo
Jag strulade första gången år 2007 på elverkt (piiinsamt)
Jag har svårt att ge tillit till folk
Jag har haft mer en 15 mobiler
Jag har vart på elverket mer en 30 gånger
Så länge jag minns så har jag flyttat minst 2 gånger per år i hela mitt liv
Jag hatar att kräkas, helldre dör jag
Jag har haft ätströningar
Jag har känslokall och har svårt för att gråta
Jag har pms
Jag har vart i turkiet mer en 6 gånger
Jag älskar pumps, i alla väder. haha
Min familj(på pappas sida) äger 3 lägenheter
Jag går i högalidsskolan
Jag har inte vart med på ett enda skolfoto förns sexan
Och jag är ritkigt bortskämd.
Jag har ett kasst självförtroeden, men låter ingen trampa på mig. "stå på dig, annars gör någon annan det"
Jag har bara haft ett seriöst förhållande
Och jag har inte haft sex med ens hälften så många som det sägs
Jag har svåra sömnproblem, och sover i stortsätt aldrig.
Jag vet inte hur man spelar poker
Jag har en hund 2 katter kaniner och 3 marsvin en hamster och en mus
Jag älskar kosntig mat, som salami oliver och allt sånt dära som inte andra gillar
Jag har ätit grodlår (smakar som kyckling)
Jag har lätt för att gå in i nys utmaningar och vågar göra i stortsätt vad som helst
Jag har en ritkigt torr humor



Är det något mera ni vill veta ? Skriiiiiv


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skriver du att du haft sex när dina föräldrar läser ? okej dom kanske fattat det , men endå.

2008-12-19 @ 13:25:49
Postat av: Anonym

väldigt modigt att våga skriva så innerliga hemligheter och våga avslöja dig så mkt när du har ett sådant stort rykte

2008-12-19 @ 17:26:49
Postat av: Anonym

Paulina, snälla snälla. Skulle inte du kunna svara på dom här frågorna som i ett helt blogginlägg för jag är säker på att fler än jag undrar:



Vart kommer ditt läppstift ifrån? Vilket märke och vilket "nummer"?

Skulle inte du kunna visa hur du sminkar dig, vilka produkter alltså.

Solar du? Så sjukt fin hudfärg!

Är ditt löshår "clips"?

Vilken ögonfärg har du naturligt?



Skulle bli as glad om du svarade, puss och så skaru bara veta att du är så sjuuuuuuukt jävla snygg, puss!

2008-12-19 @ 18:15:17
Postat av: Anonym

haha till och med jag strulade före dig , och min första gång var också på elverket . hahahah

2008-12-19 @ 18:52:36
Postat av: Anonym

nej, låt henne skriva det e bara bra för oss att veta:)§§

2008-12-19 @ 20:09:12
Postat av: Anonym

varför har du inte varit med på ngt skolfoto sen 6:an?

2008-12-19 @ 21:09:17
Postat av: bunyy

har du vart emo ? ;o

2008-12-19 @ 23:05:05
Postat av: ebba

hihi paulina när vi var små, eller typ i ettan och du var på mitt och matildas land (ditt land oxå iof) minns jag att du HATADE när man åt med sked och typ drog skeden uppåt när man drog ut den ur munnen ;D haha det kanske du inte ens visste själv? :) <3

2008-12-20 @ 03:03:47
URL: http://ilovesis.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Vart kommer ditt läppstift ifrån? Vilket märke och vilket "nummer"?

Skulle inte du kunna visa hur du sminkar dig, vilka produkter alltså.

Solar du? Så sjukt fin hudfärg!

Är ditt löshår "clips"?

Vilken ögonfärg har du naturligt?



HAHAHA plastic elr ;s?

2008-12-20 @ 13:02:11
URL: http://pelleplutts.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har ju visst varit med på skolfoton innan 6an. Jag har ett på dej när du va liten haha :)

2008-12-20 @ 13:09:01
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHAH BÖRJAR DU AAAAAALDRIG GRÅTA? hahha största skämtet, du börjar ju fan böla när man ba slår till dej lite löst eller skriker på dej eller bah bråkar me dej, TÖÖÖÖÖÖÖÖNT SÅ JÄVLA ÄCKLIGT FUL FJORTIS. du är fan mer fjortis nu än förut. ditt hår ser så jävla äckligt å fejk ut. hela du ser fejk ut. jag betalar gärna en make over till dej! å så måste du trycka upp din små tuttar så jwla mkt för det är ända sättet nån kille ska kolla på dej jävla äckel

2008-12-20 @ 22:20:46
Postat av: A

Hur många syskon har du? HAr typ sett bilder på någon men du har typ inte skrivit något om dom?

2008-12-20 @ 23:14:26
Postat av: paulina

Haha, om jag gråter för att någon slår mig är en helt annan skillnad till att vara känslokall ? Tröga jävel och tack för din åsikt

2008-12-21 @ 13:58:16
Postat av: s

men håll käften den som kommer och kommenterar paulinas blogg! du ser säkert inte mycket bättre ut själv. du har ju fan inget liv som sitter och klagar på hur andra ser ut. låt henne skriva vad fan hon vill och låt henne se ut hur hon vill. hon är inte fjortis alls ! vet du ens vad fjortis betyder ? paulina kanske har mycket brunpuder och fondation mm. men det betyder inte att hon är fjortis för det!!! det finns många som drömmer om att se ut som paulina! låt henne vara!!! om hon vill ha mycket pushup så får hon väl fan ha det, det är inte ditt problem !!!! du har säkert inget att bära upp bh:n med så håll bara käften !!

FUCK YOU DIN LILLA HORA !!

älskar dig paulina

2008-12-22 @ 14:27:13
Postat av: Anonym

öh skulle inte precis tro att hon inte hade ngt att pusha , det är inte precis så att man vill se ut sådär säger inte att man inte får bara att det inte är snyggt.

2008-12-23 @ 00:44:44
Postat av: Anonym

du säger att du inte ens har knullat

hälften så många som de sägs,

hur många har du knullat ? :S

2008-12-23 @ 11:31:14
Postat av: paulina

ska du fan heller bry dej om, jävla anonyma fjant.

sjutton om de skulle va ngn bra information..

2008-12-23 @ 17:37:40
URL: http://http
Postat av: Paris

har du haft ätstörningar? anoerxi? när då? och hur blev du "frisk"?

2008-12-29 @ 22:54:59
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0