båååååt

förlåt för att jag inte bloggat nu på förmiddagen. Men pappa råffade åt sig dataormusen så att jag inte skulle sitta hela natten, och jag uppfatade aldrig vart den var. Men nu har jag hittat den YES ! Oh jag ringer och riger till melissa, för jag vill mer en gärna ha tillbaka ,on svarta tubkjol som hon haft ett par månader nu. Och jag har bett henne säkert varje dag, och hon säger "imrogn" varje dag. Vilekn sopa, är faktiskt rätt så sur på henne .. Men jag har nästan inga kläder hemma hos pappasen nu, tuan allting är typ hemma hos mamma. *suck* så jag frågade han efter 500 så jag kan gå ner på gina tricot och köpa något. Något enkelt och fint. För vi ska ju åka båt, och visst jag åker med pappa så et lär knappast bli "ragga killar" eller något supande för min del. Haha men jag lverlever nog, fast jag tror att det är syftingen med att åka båt. Även fast jag är så liten,. Lite synd men det verkade ganska kul :) Men nu ska jag packa ner tandborste sachmpoo. Och sånt, och kankse ett par trosor kan vara bra att ha, jag ska ju bara vara borta i en dag, så kankse ett par jeans eller något. Sen så ska jag ju handla ngt att ha på mig. Så pussss för min del. Ovh så ses vi irmogn runt kl 5 !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Niklas?

2008-12-08 @ 17:53:53
Postat av: Handsome Boys

Hejsan ;)

vekligen en jättebra blogg, rolig att läsa också :)



Spana in http://handsomeboys.blogg.se

Rate it even if you hate it! :)

Kisses

Ps. ni kan också önska en egen handsomeboy!

2008-12-08 @ 21:48:48
URL: http://handsomeboys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Thainiklas

2008-12-15 @ 19:25:59
Postat av: Fanyy

har du de vivaladiva läppglanset på bilden ? <3:)

2008-12-19 @ 23:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0