Anågoende Paris hilton

Jag såg att "karolina" kommenaterade mitt inlägg om Paris hilton. Nu är det så, att jag tror dom felsta önskar att dom var henne. Hon är rik, utan att behöva göra något. Hon låtsas ha en krokade imitge fast hon har ett iq på 140. Det var någon som frågade henne " vad är ditt bidrag till att göra värden bättre" och med det svarade hon " Jag ska göra billibgt löshår till bra kvalité som alla har råd att köpa. Man måste ju känna sig vacker". Låter det trovärdigt ? Som om vi säger såhära, önskar inte ni att ni har rika föräldrar ? Och parfymen som hon har "gjort" , det är inte hon. Parfymens märke har bara köpt hennes ansiktet för att få det lättare sålt, och funkar det. Ja det gör det, så jag förstår inte varför alla håller på ? Alla ni älskar säkert briney speras, tänk dig. Paris trender kommer därifrån. Det kallas avundsjuka, vara rik för att man inte gör något, får ett skivbolag fast man inte ens kan sjunga. Men folk vill endå lyssna på hennes muski. Blir bjuden till dom finaste klubbarna utan att ens fråga, gå in VIP vart man en vill. Hon får pengar för att festa. Det kallar jag oretvisst. Och ni säger att hon är äcklig och lala. Det mesta ni har hört om henne är nog inte sant eller bara överdrivet. Så omoget, visst man kan ogilla det hon gör. Men för det behöver man inte hata en person. Som många ogillar mig för att jag har vart fjortis, när jag vet själv att ni vart det. För att ni är så jävla avundsjuka, på att ni kankse inte fick lika mycket killar. Elller blev allmänt misslyclkade. Jag förösker inte få er att tro att paris hilton är min största idol. Nejnejnej, abolsut inte. Men jag tycker att hennes "fall" liknar mitt . Fast till en annan nivå. Hon är ju känd över hela värden. Och jag är ökänd i större delar av sthlm. Så se det från mitt håll en gång, jag vet själv att du vart fjortis. Okej jag har gott runt och strulat på elverket. Men att jag haft sex och gjort oralsex där, eller handtrallat . Nejnej det stämmer inte, det är bara rykten. Och självklart så tror nu på dom

Kommentarer
Postat av: Alina

åå tack hördu! :)

2008-12-26 @ 15:26:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sandra

bra inlägg! :p måste bara säga det ^^

2008-12-26 @ 16:11:29
URL: http://sandraaz.se
Postat av: Anonym

men de flesta som känner till dig är ju bara bland ungdomar lr iaf de som läser din blogg :P men jag kan iaf inte se dig som känd precis men att du syns mera o bättre än andra som vart fjortisar ;) (menar inget illa däremot) puss<3

2008-12-26 @ 20:23:17
Postat av: Anonym

grejen är den att paris hilton är ju inte dum? hon leker ju bara, eftersom hon tjänar mer pengar på det.. fast egentligen så är hon ju en smart affärskvinna... det är ju bara det att ingen fattar de.

2008-12-26 @ 23:40:48
Postat av: Anonym

fast man kan inte fejka att slampsidan.......

2008-12-27 @ 00:00:32
Postat av: Anonym

HAHAH SNÄLLA "ökänd på flera ställen" asså omg, sluta leeeeeeeek. asså jag typ INGEN vet vem du är.. förutom typ nåra små fjortisar (vid åldern 96-94) som hänger på pa som vet vem du är ... asså omg DU E ÄCKLIG Å FUL

2008-12-27 @ 00:03:03
Postat av: Sussi

Va? Det var inte lätt att läsa den här texten inte...

2008-12-27 @ 14:43:14
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH SNÄLLA "ökänd på flera ställen" asså omg, sluta leeeeeeeek. asså jag typ INGEN vet vem du är.. förutom typ nåra små fjortisar (vid åldern 96-94) som hänger på pa som vet vem du är ... asså omg DU E ÄCKLIG Å FUL



om hon nu nte e "ökänd" vf sitteru o klagaer på de :S? du måste ju veta vem hon är, och alla andra sp, läser hne blogg, o så många som aså shit det är nte ens ngn ide, när man säger aa du vet paow. ja tror nte ja knr ngn som säger: nej vem är det ? för ja , många vet vem hon är, kankse för att hon en gång av extrem fjortis, elr för att hon är "överakllt" elr fan vet jag , men d låter mest som att du är avensjuk, skaffa liv ! :)

2008-12-27 @ 18:28:00
Postat av: g

bra skrivet om paris;D

2008-12-29 @ 01:44:30
URL: http://ggina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lär dig stava... Lilla fjortis

2008-12-29 @ 16:19:33
Postat av: Anonym

typ alla vet vem paow e , alla som har en pea sida vet ju de.. :S

2008-12-31 @ 00:55:25
Postat av: Irre

Paris skulle inte ens fått göra nåt om inte hennes päron var rika.

jag tycker inte att personer som inte gör ett skit konstnärligt o vackert ska få uppmärksamhet el berömmelse.

Jag gillar inte ens britney, hon härmar allt o alla..var en egen trend från början nu e hon bara desperat.

2009-01-13 @ 03:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0